Anar a la Web de la Diputació de Castelló

Últims dies per apuntar-se al webinar ‘Reptes del management a l'era COVID-19’ de Xavier Marcet organitzat per la Diputació i Espaitec

Últims dies per apuntar-se al webinar ‘Reptes del management a l'era COVID-19’ de Xavier Marcet organitzat per la Diputació i Espaitec
25 d'Abril de 2020

El termini d’inscripcions a aquesta activitat gratuïta organitzada en el marc del Castelló Global Program finalitza el dimarts 28 d’abril

L’àrea de Promoció Econòmica, Ocupació i Internacionalització de la Diputació de Castelló i el Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I (Espaitec) fan una crida a tot el teixit empresarial de la província per assistir al seminari en línia (webinar) ‘Reptes del management en l'era Covid-19’, organitzat en el marc del Castelló Global Program, i que es durà a terme el pròxim dimecres 29 d'abril. Les inscripcions són gratuïtes i poden realitzar-se fins a aquest dimarts 28 d’abril al formulari digital http://www.castellonglobalprogram.com/. Les places són limitades.

El webinar, impartit per Xavier Marcet, se centrarà les estratègies que les empreses hauran de seguir per superar la paralització per l’emergència de la Covid-19. La primera part està constituïda per temes conjunturals relacionats amb com pensar i actuar per a enfrontar una crisi com la del coronavirus: tresoreria, client, societat, cadena de valor, agilitat, aprenentatge, confiança, ecosistema, lideratge, etcètera. A continuació, s’obrirà un debat per a analitzar els reptes del management un cop passada la crisi sanitària i es posaran sobre la taula aspectes com el creixement, la innovació o la gestió del talent, entre molts d'altres.

Marcet és consultor en estratègia, innovació i emprenedoria corporativa. CEO de Lead to Change (Barcelona-Madrid-Boston i Santiago de Xile) i 8Wires. Així mateix, és president fundador de la Barcelona Drucker Society i professor de la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona School of Management).

No trobes el que busques?

Prova amb el nostre buscador