Anar a la Web de la Diputació de Castelló

Pla d'Ocupació Pròpia

Pla d'Ocupació Pròpia de la Diputació de Castelló

La Diputació de Castelló posa en marxa el Pla d'Ocupació Pròpia per al foment de la contractació de persones desocupades en 2026 en municipis rurals.

Objectiu

Fomentar la contractació d'aturats per a obres i serveis d'interés general, prioritzant a joves i dones de col·lectius vulnerables. 

Este pla dona suport a la creació d'ocupació i la igualtat d'oportunitats, especialment en àrees rurals.

Llocs Oferits

4 llocs de “Auxiliar administratiu serveis CEDES” i 1 lloc de “Assistent de màrqueting”.

Requisits i Selecció

  • Titulació: per al lloc de “Auxiliar administratiu serveis CEDES”, les persones beneficiàries hauran d'estar en possessió de, almenys, una de les següents titulacions (o titulació que siga superior a la mateixa): Títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO); Cicle formatiu de grau mitjà en Gestió Administrativa, o equivalent; Certificat de professionalitat nivell 2 de la família professional d'Administració i Gestió.
    ​I en el cas del posat “Assistent de màrqueting”, les persones beneficiàries hauran d'estar en possessió de, almenys, una de les següents titulacions (o titulació que siga superior a la mateixa): Títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO); Cicle formatiu de grau mitjà de les famílies d'Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting o Informàtica i Comunicacions o equivalent.
  • Procés: Preselecció per LABORA i selecció final per la Diputació.

En esta pàgina es publicaran les actes provisionals i definitives d'este Pla.

No trobes el que busques?

Prova amb el nostre buscador