Anar a la Web de la Diputació de Castelló

La Diputació de Castelló s'alia amb la Cambra de Comerç de Castelló per a millorar la competitivitat de la província a través de Smart Week

La Diputació de Castelló s'alia amb la Cambra de Comerç de Castelló per a millorar la competitivitat de la província a través de Smart Week
16 d'Octubre de 2024

L'esdeveniment busca impulsar el potencial de les empreses de Castelló, integrant el talent humà mitjançant un model que incorpore els eixos de digitalització i sostenibilitat, i contemplant-los també des de la perspectiva d'internacionalització en tot tipus de negocis i sectors.

La Diputació Provincial de Castelló s'alia amb la Cambra de Comerç de Castelló per a millorar la competitivitat empresarial de la província a través de Smart Week.

Un esdeveniment que busca impulsar el potencial de les empreses de Castelló, integrant el talent humà mitjançant un model que incorpore els eixos de digitalització i sostenibilitat, i contemplant-los també des de la perspectiva d'internacionalització en tot tipus de negocis i sectors.

La presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, i la presidenta de la Cambra, María Dolores Guillamón, s'han reunit per a ultimar els detalls d'este esdeveniment que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 d'octubre en la Cambra Comerç de Castelló de 9.00 a 14.00 hores.

La dirigent provincial ha indicat que “les sinergies entre la institució provincial i la Cambra de Comerç són de gran importància en permetre estimular l'economia a la província i, per tant, obrir noves oportunitats laborals, que es traduïxen en oportunitats de creixement i benestar en la nostra terra”.

Eixes noves oportunitats es materialitzaran en Smart Week Castelló que es convertirà en un punt de trobada d'empresaris, directius, comandaments intermedis i tècnics, tots ells a la recerca d'adquirir nous coneixements per a “avançar en la seua competitivitat, mitjançant el canvi d'idees i l'adquisició de coneixements sobre els factors clau del futur empresarial, com és el talent, la sostenibilitat, la digitalització i la internacionalització”, ha ressaltat la presidenta de la Diputació.

En este sentit, Marta Barrachina ha incidit en què la sostenibilitat i la digitalització s'han convertit en un “binomi” inseparable en la transformació empresarial. “La sostenibilitat i la digitalització representen no sols una resposta als desafiaments del dia a dia, sinó una visió per a construir un futur pròxim”, ha assenyalat.

Per això, ha continuat dient la presidenta del Govern Provincial, “organitzem este esdeveniment per a nodrir a les nostres empreses dels millors ingredients per a afrontar el futur empresarial amb certesa”. “L'objectiu és facilitar a les empreses de Castelló un espai on puguen actualitzar-se sobre les tendències globals, intercanviar coneixements i generar oportunitats de col·laboració”, ha explicat.

Per part seua, la presidenta de la Cambra de Comerç, M.*ª Dolores Guillamón, ha expressat que “és un honor per a la Cambra de Comerç de Castelló acollir Smart Week Castelló, un esdeveniment on convergiran talent, innovació i estratègies globals per a preparar a les nostres empreses per al futur”, i ha afegit que durant tres dies, “Castelló es convertirà en l'epicentre de la internacionalització, digitalització, sostenibilitat i gestió del talent, pilars fonamentals per a qualsevol empresa que vulga competir en un entorn global”.

“Smart Week Castelló no és només un esdeveniment, és una oportunitat única perquè empresaris, emprenedors i professionals aprenguen, compartisquen i col·laboren entorn de les tendències que marcaran el futur dels negocis a Castelló. Volem ajudar les empreses de la nostra província a adaptar-se i prosperar en un món cada vegada més competitiu, i Smart Week serà clau per a aconseguir-lo”, ha conclòs la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló.

 

Desenvolupament de l'esdeveniment

Quant al desenvolupament de Smart Week Castelló, el dimarts 22 d'octubre, la temàtica de la jornada se centrarà exclusivament en el talent, mentres que la resta dels dies s'alternaran els eixos de sostenibilitat, digitalització i internacionalització.

Un dels principals atractius d'este esdeveniment serà el seu espai dedicat a networking, on les empreses participants tindran l'oportunitat de concertar reunions amb altres participants a través d'una plataforma en línia. A més, l'esdeveniment comptarà amb workshops interactius dissenyats per a aplicar les últimes innovacions en els processos empresarials. Els assistents també podran aprendre de ponències d'alt nivell impartides cada dia per referents clau que donaran el començament a cada jornada.

“Volem que els assistents no sols adquirisquen coneixements, sinó que també establisquen connexions valuoses que puguen traduir-se en oportunitats de negoci reals”, ha comentat M.ª Dolores Guillamón, qui ha afegit que “enguany, tindrem l'honor de comptar amb grans referents com Fernando Romay, qui ens parlarà de treball en equip i lideratge, Pau García-Milà, expert en innovació i digitalització, i Francisco Palao, especialista en estratègies de sostenibilitat i internacionalització. La seua presència en Smart Week Castelló és una garantia que els assistents rebran idees i estratègies de gran valor per a enfrontar els reptes empresarials del futur”.

A data d'este dimecres hi ha 260 inscrits, als quals se sumen 130 inscrits en la plataforma de networking i més de 30 reunions agendades. Les empreses, emprenedors i professionals de la província que estiguen interessats a participar en este esdeveniment, han de registrar-se en la web de Smart Week Castelló https://camaracomerciocastellon.zohobackstage.eu/SmartWeekCastellon#/inscripcion.

No trobes el que busques?

Prova amb el nostre buscador