El programa 'Acceleradora de Vendes' de la Diputació de Castelló ha posat en marxa la seua labor formativa a la localitat de l'Alcora amb l'objectiu d'ajudar les dones, que majoritàriament regenten els xicotets comerços locals, a modernitzar la imatge exterior dels seus comerços.
28 de setembre. El programa 'Acceleradora de Vendes' de la Diputació de Castelló ha posat en marxa la seua labor formativa a la localitat de l'Alcora amb l'objectiu d'ajudar les dones, que majoritàriament regenten els xicotets comerços locals, a modernitzar la imatge exterior dels seus comerços. El diputat de Promoció Econòmica, Salvador Aguilella, ha participat en una de les sessions teòriques que han començat aquesta setmana, amb l'objectiu de millorar les vendes dels negocis a través de mesures com la renovació dels seus aparadors.
Aquesta iniciativa ja presenta un reeixit recorregut després del seu pas pels municipis de Castelló, Vila-real i Nules, els quals ja han pogut gaudir del programa i han mostrat els excel·lents resultats d'aquest curs d'aparadorisme. En total han estat 50 les dones empresàries que s'han beneficiat d'aquest programa. “Tal com confirmen els experts que participen en la formació del programa, la primera impressió que tenim com a clientela és sempre a través de la vista, així que és molt important saber presentar els productes que es venen de la manera més atractiva possible”, assevera Aguilella.
'Emprendre i dirigir en femení'
L'actual edició de l'Acceleradora' tindrà deu sessions formatives de dues hores cada una i s'emmarca dins del pla provincial 'Emprendre i dirigir en femení', un ambiciós paquet de mesures que busca, a través de l'aprenentatge, promoure la cultura empresarial entre les dones.
Per a Aguilella, “formar en igualtat és fonamental per al desenvolupament d'una societat justa”, per això la Diputació “continuarà posant tot el seu interés fins a aconseguir la plena equitat entre homes i dones, sobretot oferint programes específics per al col·lectiu femení, motor econòmic que dóna ocupació, estabilitat i dinamisme als municipis. Per tant, treballem per la igualtat, també des de la formació empresarial amb cursos específics per a les nostres emprenedores”.
‘L'ACCELERADORA DE VENDES’, EN MARXA
Durant les pròximes setmanes, les participants d'aquesta edició rebran l'auditoria de la imatge exterior dels comerços – que inclou els punts a tractar –, amb el que es dóna per iniciada la part teòrica del projecte. Aquesta part inclou sessions en què impartiran, de manera senzilla i visual, la teoria necessària per a aconseguir adaptar la seua presència als cànons visuals actuals.
El curs culminarà amb una tercera fase de consultoria online i assessorament personalitzat, en la què “podran resoldre els dubtes que puguen sorgir amb la construcció dels pròxims aparadors”, aclareix Aguilella.