Logo de la Diputación de Castellón Promoción Económica Áreas y entidades

Actualidad

Agència de Col·locació. Ocupació
Estàs buscant treball? Tens una empresa i busques empleats?
Seu electrònica
Serveis de Diputació online per a ciutadans i empreses.
Ajudes per a joves menors de 30 anys
Ajudes per a joves menors de 30 anys
Agència de Col·locació. Ocupació
Estàs buscant treball? Tens una empresa i busques empleats?
Seu electrònica
Serveis de Diputació online per a ciutadans i empreses.
Ajudes per a joves menors de 30 anys
Ajudes per a joves menors de 30 anys

El programa «Move Up!, emprén amb èxit» arranca la segona fase amb formacions en gestió empresarial

El programa «Move Up!, emprén amb èxit» arranca la segona fase amb formacions en gestió empresarial
El programa «Move Up!, emprén amb èxit» arranca la segona fase amb formacions en gestió empresarial.
10 de Septiembre de 2022

CEEI Castelló i Diputació de Castelló activen la nova etapa del programa d'emprenedoria, que finalitzarà al novembre amb el lliurament dels 6.000€ als guanyadors

La Diputació de Castelló i el CEEI Castelló han activat la segona fase del programa d’emprenedoria «Move Up!, emprén amb èxit», denominada «Connect!», que va començar el passat dimecres amb formacions en gestió empresarial i finalitzarà al novembre.

En aquest sentit, el diputat de Promoció Econòmica, Ocupació i Relacions Internacionals, Pau Ferrando, ha assenyalat la necessitat de secundar des de les institucions «al talent emprenedor i les idees de negoci innovadores de les comarques del nord». Per això, ha explicat que el programa Move Up «és referent en el foment de l’emprenedoria a les nostres comarques, ja que acompanya i assessora les persones candidates en el procés de consolidació del seu negoci».

Per la seua part, el director del CEEI, Justo Vellón, ha animat als participants a treballar en el seu pla d'empresa «aprofitant les sessions i la intervenció dels mentors» i els ha felicitat per ser un dels grups més actius dels participants en totes les edicions de ‘Move Up!’, recordant que la formació «és molt important, però també ho són els contactes i l'ajuda mútua que us pugueu prestar, i sabeu que el nostre suport el teniu per al que necessiteu».

Aquesta segona fase està centrada en la participació de ponents externs que a través de diferents sessions aprofundiran en temes com a màrqueting, estratègia, pla de producció, anàlisi de mercat, comunicació verbal i no verbal, pla d'organització, o finançament.

Les 25 persones emprenedores participants en aquesta setena edició de la iniciativa han configurat un grup dinàmic que demostra grans capacitats de col·laboració entre els seus membres, la qual cosa ofereix la millor perspectiva de cara a les dues últimes etapes del programa.

Des de l'1 de juny, el programa d'emprenedoria de CEEI Castelló i Diputació de Castelló ha completat la seua primera fase (‘Awake!’), en la qual s'han emprat diverses eines per a definir, analitzar i valorar cada model de negoci. Cal recordar que els 25 participants -13 dones i 12 homes- procedeixen de 13 localitats de la província (Alcalà de Xivert, Almedíjar, Benicàssim, Borriana, Castelló, Culla, Figueres, Navajas, Nules, Onda, Ribesalbes, Vilafamés i Viver).

Els projectes participants abasten des de l'educació STEM a l'agricultura ecològica, amb innovacions enfocades a la ramaderia, medi ambient i ecologia, passant per la mobilitat sostenible, l'atenció sanitària a domicili, nanotecnologia, recuperació del món rural, l'ensenyament d'idiomes, l'alimentació artesanal gurmet o fins i tot la literatura i el benestar personal.

Segons han explicat des del CEEI Castelló, en Move Up!, els participants obtenen formació en àrees fonamentals per al desenvolupament dels seus projectes, a més de comptar amb assessorament, tutorització i mentoring. Les sessions de formació finalitzaran a mitjan octubre. En aquesta edició es continua comptant com a col·laboradors que fan possibles els premis a Declarant, Blast Off Partners, Mirada i Pixel.com. Així mateix, també Secot Castelló col·labora estretament amb el programa.