Presentació

El Servei de Promoció Econòmica, Relacions Internacionpequeña-palacio4-427139_225x140als i Promoció Ceràmica de la Diputació de Castelló és l’encarregat de posar en marxa aquelles iniciatives dirigides a complir amb els objectius que la corporació provincial ha prioritzat per a aquest any: impulsar l’ocupació, l’emprenedoria i la consolidació de les empreses castellonenques.

Un triple objectiu que se suma a l’aposta de la Diputació per aconseguir la igualtat d’oportunitats per a tots els ciutadans, als 135 pobles de la província, portant programes i projectes innovadors a tots els racons del nostre territori.

L’Estratègia Provincial per al foment de l’ocupació, l’emprenedoria i la promoció econòmica reuneix una bateria d’initiatives dissenyades pels millors especialistes per a cobrir les necessitats de cadascun dels municipis que conformen la nostra província, aportant-hi sol·lucions a les entitats locals, als ciutadans i al teixit empresarial. Per a aconseguir-ho, el govern provincial promou xarxes de cooperació entre diferents institucions públiques i privades, associacions sense ànim de lucre, empreses i organismes amb la finalitat de convertir Castelló en una terra d’oportunitats i de benestar.

Més de 120 municipis s’han adherit a l’Estratègia Provincial, el que suposa que la Diputació ha organitzat prop de 1.800 hores de formació, amb una mitjana de 2.300 participants en cursos i jornades i més de 2.200 persones desocupades ateses. Una mitjana de 700 participants a iniciatives per a la consolidació de l’activitat empresarial i més de 600 persones emprenedores ateses anualment són resultats positius que reforcen la important labor que realitza el Servei de Promoció Econòmica, Relacions Internacionals i Promoció Ceràmica de la Diputació.